#26 Skrevet Februar 7, 2011 haha, godt klubben viser seg fra en god side den veien også ble litt gassing andre veien og but thats how we roll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg har alltid lært og ha god fart ut på e6:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 7, 2011 skjønner ikke hva dere snakker om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 8, 2011 Prøvde å holde god fart utpå e6n jeg også, men faen, umulig å få grep om dagen Martin dro ifra og først nærmere 100km slutta lampemøka å blinke "Litt" klar for å bytte vinterhjul mot sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 8, 2011 Bra vinter dekk er tingen og audi ikke minst:p Er bare to mnd til vi kan tenke på sommer hjul nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 8, 2011 Blir herlig med tørre veier, senk og felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 8, 2011 Prøvde å koble ifra LMM i dag å bilen gikk faktisk bedre. Tegn på gåen LMM da? Siden jeg har fått feilmelding På fueltrim bank 1. Feil blanding av o2 og bensin så mulig det er lambdan??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 8, 2011 Tørre veier, gamle saltrester og ikke minst 10 tonn sand liggende i veikanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 8, 2011 Har bra vinterdekk, bare ikke på vått Nokian Hakkapelitta er vel forsåvidt kjent for å ikke være best på vått, merket stoooor forskjell fra sommerhjula for på vått spinner ikke 3.gir med de Atle; LMM kom ikke tilbake som feilkode, og lambda gir egen feilkode, og den har ikke vært som feilkode i heltatt Sjekke chippen? Når vi snakker om sand i veikanten, har ikke dritlyst til å fikse steinsprut eller Bernhard? Evt lære meg åssen jeg kan fikse det selv... Har fått litt vel mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 8, 2011 Åssen sjekker man chippen? Hvor sitter den? Skal jeg prøve å ta ut chippen å sette i den org? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 8, 2011 Har bra vinterdekk, bare ikke på vått Nokian Hakkapelitta er vel forsåvidt kjent for å ikke være best på vått, merket stoooor forskjell fra sommerhjula for på vått spinner ikke 3.gir med de Atle; LMM kom ikke tilbake som feilkode, og lambda gir egen feilkode, og den har ikke vært som feilkode i heltatt Sjekke chippen? Når vi snakker om sand i veikanten, har ikke dritlyst til å fikse steinsprut eller Bernhard? Evt lære meg åssen jeg kan fikse det selv... Har fått litt vel mange Husk også at vinterdekkene har mye mykere gummi og spinner da også lettere Det er jo simpelt: - Gule Sider. - Søk lakkerer indre enfold. - Ring. - Avtal. - Lever bil. - Betal. - Hent bil. - Vær fornøyd. Er det fangeren eller panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 8, 2011 Er ikke så mye så jeg gidder å lakkere hele deler Tenkte litt på å flekke inn og våtslipe og polere Er litt på fanger og panser.. men når dere proffe gjør sånt, og flekker, venter til det er herdet og våtsliper, bruker dere bare farge, eller klarlakk over? (er det mulig å få klarlakk over? ) Og våtsliper med grovhet? og krever det sinnsyke maskin skills å polere opp de våtslipte områdene igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 8, 2011 Vi kan godt ta det på pm isteden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...