Audi TT 1.8T Quattro Selges! Nypris 150´ + omreg!

Anbefalte innlegg

Da var tiden inne for enda ett bilbytte.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26607668

Hvis noen lurer på noe eller vil se på bilen bare å si ifra.

Tar imot bud!

NY PRIS: 150 000 + omreg!

Nettop byttet forskjerm, passasjerdør og bakskjerm på passasjersiden. Virkelig strøken nå! Starter og går som en klokken, veldig thight og god! Har servicehefte, veldig mange av denne bilen mangler servicehefte!

-Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpedibump. Fått ett bud på 160' men vet ikke helt om jeg bør akseptere det. Liker bilen så godt på vinterføre.

Noen innspill til alternativer evt bud?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg igjen bilen idag etter å ha fått ny passasjerdør og skjermer på høyre side.

Virkelig strøken nå!

B

u

m

p

^^,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump nypris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bømp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Går for 140 ferdig prutet til medlemmer da det er tilsvarende lånet i bilen :)

Sitter 2 mnd gamle dekk på Oz 18" nå=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpes da jeg skal flytte til utlandet i nær fremtid. Usikker på hva lånet er på, men selges for resterende. Bilen er på Snap drive majorstua med en kompis av meg og det byttes endel foringer etc. Fikses mens jeg er på ferie. Kommer hjem på søndag, kommer med mer info da.

Send meg gjerne en mail eller sms @ toranv@gmail.com @ 47246265. Er i norge fra 15 April.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.