#1 Skrevet Februar 1, 2011 Er det mulig å kode en ny nøkkel om man ikke har tilgang til original nøkkel (mistet) men har tilgang til bil? Er det mulig å kode om startssperra i bilen slik at den gamle nøkkelen ikke virker lengre? Bilen det er snakk om er en B5 '99. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 Ja det er mulig. Du kan også kode ny nøkkel, og samtidig lage "ny identitet", da setter du gamle nøkler som ikke kodes i samme øyeblikk, ut av spill.. Vet ikke hvordan man går frem med Vagcom, kun med VAS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 Da fikk jeg iallefall svar på at det var mulig, takk for det! Om noen andre har oversikt om hvordan dette gjøres med vag-com (eller om man må ha vag-tacho) så setter jeg pris på om dere deler dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 Har en mistanke om at du trenger tacho for å hente ut en kode som du trenger for å kode nøkkelen, men vet ikke hvordan dette blir for din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2011 Du trenger visstnok vag tacho om det er noenlunde likt som på Passat 3BG for å få lest ut/endret kode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2011 om du ikke har log inn koden må du bruke vag tacho og lese den ut med, denne kan også brukes til å kode inn ny nøkkel og slette de gamle, men vil anbefale Vag-Com til kodingen da tachoen kan låse seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2011 jeg brukte vagtacho til å lese ut koden. måtte også taste inn kode for å logge meg på med vag tacho, men den scannet vag tacho seg frem til. jeg brukte for øvrig vag tacho til å kode nøkkelen også, gikk fint det, men om du har tilgang til vag com så ville jeg brukt det til kodinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2011 Jasså, takker for svar alle sammen. Skal prøve litt i helga så får vi se hva jeg kommer fram til. Slik jeg har forstått det må jeg uansett begynne med vag-tacho for å finne denne pin-koden så kan vag-com brukes til resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2011 Dette ble utsatt ved sist anledning. Har skaffet vag-tacho for å lese ut pinkode, men sliter med dette. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2011 om du ikke får koblet deg opp til noen instrument panel som er listet opp i vag-tacho, så tar dessverre ikke programmet ditt panel Har du en plastikk "nøkkelring" med en 4 sifret kode eller en 5 sifret kode som starter på 0? Om du har det, er dette koden du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...