Termostat på Audi A4 1.8T 2003 mod.

Anbefalte innlegg

heisann:)

har problemer med at termotsten på bila ikke kommer seg opp over 60 grader. kommer seg litt høyre hvis den står på tomgang, men når jeg er ute og kjører kommer jeg ikke over 60 grader. hva kan feilen være?

hyggelig om noen hadde noen erfaringer eller innspill på dette teamet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleit med det samme på vår Passat 1.9 TDI, byttet termostat på den og nå blir den varm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men har også problemer med at klima-anlegget ikke gir fra seg noe varmluft!

Blir dette fikset med det samme som at termostaten blir byttet? Problemene kom på samme tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvor sitter termostaten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn under innsugsmanifoilen.. Følg den tjukke slangen som går ut i bunn av radiatoren og inn på motoren, der er termostaten. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter skrudd fast inn i blokka rett under innsugsmanifolden. Mener å huske det var litt knott når jeg bytta denna på bilen. Måtte av med innsugsmanifolden å dyser/fuelrail osv. Termostaten koster vel ca rundt 1500kr på møller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter skrudd fast inn i blokka rett under innsugsmanifolden. Mener å huske det var litt knott når jeg bytta denna på bilen. Måtte av med innsugsmanifolden å dyser/fuelrail osv. Termostaten koster vel ca rundt 1500kr på møller:)

1500 må vel være for 10 stk, er vel ca 200-300 kr for en termostat vel.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektrisk termostat på B6, de koster skjorta ja! Det stemmer bra det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dem er svindyre. Må kjøpe hele termostathuset. Går ikke å bytte bare selve termostaten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.