#1 Skrevet Februar 1, 2011 (endret) Må bare høre om noen har vært ute for samme problem. Jeg kjøpte for en tid tilbake slike Höen xenonmatch pærer til sprederne og led pærer til parklys fra Scandic Shine. Disse led pærene satte jeg inn for et par uker siden, og da startet sirkuset.. Hver gang jeg starter opp bilen så kommer det opp feil med lyspærer i dasjen. Det varierer litt, men hovedsaklig gjelder det begge sider forran(kan også være kun ene siden). Men innimellom kommer også venstre baklys opp.. Naiv og godtroende som jeg er så forventet jeg at dette ikke ville bli et problem da jeg ringte og forklarte hvilken bil jeg skulle ha de i. De var slettes ikke billige heller så regnet da med at det var innebygd motstand eller hva det er som behøves... Det som også er rart er at om jeg setter lysbryteren fra Auto til "lys på" så går varslingen bort...? Hva pokker er det som skjer??? Har sett at det er flere her inne på forumet som har satt inn disse. Har dere samme problem på denne type bil? Nå er det nummeret før jeg hiver de jævl... tivolipærene i skauen, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2011 Har ikke så mye peiling på dette, men har lest om en del som har satt inn LED-pærer og må gjøre noe med motstanden for å unngå feilmeldinger, så det er vel ikke uvanlig. Men jeg regner med du får et mer utfyllende svar fra LED-ekspertene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2011 Ja er nok motstanden som er problemet her.. Men har vel igrunn bestemt meg for å bytte tilbake til de vanlige pærene.. Ble nesten i overkant mye "harry faktor" på den nå. Fikk til og med "tilsnakk" av fruen at nå var den blitt en rånebil, hehe.. Dessuten er de mer blått enn hvitt lys fra disse "flotte" pærene... Det blir ikke bra asså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 Nei, jeg holder med deg og har originalt selv. Er nok ikke med på LED-bølgen selv, men har vel blitt for gammal for både det ene og det andre tydeligvis, hehe. Eller bare konservativ og kjedelig kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...