#1 Skrevet Februar 1, 2011 Legger ut en tråd om dette et par dager før treffet starter for å minne alle som skal dit på dette treffet om å ta med kamera og ta bilder. Jeg skal dit og tar med hd hjelmkameraet mitt som jeg har sugekopp på. Siden jeg har bare en gammel skrabb til å kjøre med er jeg ikke så gira på å filme alt. Så hvis noen er interessert i å låne kameraet noen runder, som ikke har kamera selv, så er det mulighet for det. Ellers vil det vel bli tatt bilder. Ellers vil jeg oppfordre alle som kan til å møte opp, for dette treffet er av de beste vi har og er kraftig undervurdert!! Møt opp og bruk hva enn du har! Ispigg og 500 hk er overhodet ikke noe must!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 Legger ut et par filmer av "maskina" jeg bruker denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2011 Denne ligger allerede i treff-tåden om Funäs, men kan jo legge den ut her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2011 au au au. stakkars gamlebilen min på 2.14....!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2011 Her kommer det noen fra meg. Resten er og finne her: http://vagner.jeje.je/bilder/album599 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Her kommer det noen fra meg. Resten er og finne her: http://vagner.jeje.je/bilder/album599 Mye fine bilder her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2011 Mange tøffe biler i helga altså! Men den røde. Det blir for mye for en stakkar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2011 Denne ligger allerede i treff-tåden om Funäs, men kan jo legge den ut her også Legger du ut bildene ett sted også? Sånn at det går ann å kopiere bildene av seg selv? Siden de er vann merket regner jeg ikke med at det gjør noe om jeg stjeler bilder av meg selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2011 Ett lite klipp, kommer mere etterhvert, har ett par timer med film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2011 Noen bilder fra meg. Film kommer. Driver å laster inn litt film nå. Bilder er HER og HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2011 Ett lite klipp, kommer mere etterhvert, har ett par timer med film Skulle nesten tro du har mer krutt enn meg Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2011 (endret) Noen bilder fra Christoffer & Tale og meg. Uploaded with ImageShack.us 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2011 (endret) Hvem si porche var det som fikk litt dårlig behandling da?? Og hva skjedde der egentlig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 9, 2011 Nicolas Erixson sine bilder: Ice Racing Funäsdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 9, 2011 Hvem si porche var det som fikk litt dårlig behandling da?? Og hva skjedde der egentlig?? Hvis du ser på dette klippet og tenker på at det er en Porche istede så skjønner du hva som skjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2011 Her er en liten snutt fra min kjøring med S2'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2011 (endret) Og en liten film fra kjøringa med lånt bil! Takk til Einar Haugen for testing av coupe'n http://contour.com/stories/vacn-funasdalen-2011-audi-quattro--2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2011 Hvem si porche var det som fikk litt dårlig behandling da?? Og hva skjedde der egentlig?? Det er stefaren min sin Porsche. Orginale tauekroken takket for seg og dro med seg halve fangeren når han fikk hjelp ut av fonna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 10, 2011 Her er en liten snutt fra min kjøring med S2'n.. Fin video med "Happy ending!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 10, 2011 Fin video med "Happy ending!" Takk for det du! Ble med på filmen den eneste snurringa iløpet av helga ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 20, 2011 Da har jeg fått lagt ut litt bilder. Er litt varierende kvalitet på de da noen ble redigert kjapt på en sliten laptop i baren på Eriksgården. Noen bilder er det også lagt litt mer arbeid ned i fordi eierene av bilene har kjøpt bildene av meg. De har selvsagt fått bildene i høyere oppløsning og uten vannmerke. Resten ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 20, 2011 Noen som har bilder av bilen min på treffet? Hvit Audi 80 Gte quattro type 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 23, 2011 Her er en liten videosnutt av Porsche og Audi på isen. (Velg HD format) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...