Passat 3b/1.8T Startvansker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en kamerat som sliter litt med Passaten sin. Når bilen blei hentet så var den helt tom for strøm. De slet med å starte den etterpå, selv med strøm, men sletting av alle feilkoder gjorde visst susen. Fungerte fint en stund, helt til i går, når han hadde hatt av minuspolen på batteriet. Da ville den ikke starte igjen.

Den starter i 1-2 sekunder, før den stopper igjen..Typisk startsperre. MEN startsperre-ikonet blinker ikke i dashen når det skjer, men lyser når man skrur på tenninga, så vet lampa funker.

Jeg prøvde å få ut feilkoder med VAGCOM men kommer ikke inn på 01 - Engine. De andre modulene går fint. Men når jeg prøver å feilsøke på 01 får jeg enten "Too many errors in communication" eller "No response from controller".

Skal også nevnes at comfort-enheten har blitt bytta, til en som ikke er riktig, så alt fungerer ikke der. Men bilen har jo startet med denne før.

Forslag?

-Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.