Anbefalte innlegg

Hei

Har en S6 -95 uten fjernstyrt sentrallås, noen som vet hvordan jeg kan få til det??. Finnes det noe plug'n'play kit til denne??

Det er org. sentrallås og alarm på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker denne med vacuum låsene på s6 da???

bare spør for da vil jeg og kjøpe slik til s4 min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Waeco har et kit som er plug'n'play til "Audi A6 1994-1997 mit Original-Diebstahlwarnanlage", og det er da det du skal ha... løp og kjøp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg kjøpe det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Waeco har et kit som er plug'n'play til "Audi A6 1994-1997 mit Original-Diebstahlwarnanlage", og det er da det du skal ha... løp og kjøp :)

Vil dette virke på min S4 uten alarm og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg kjøpe det?

Sjekk ebay.de eller kontakt Waeco :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker denne med vacuum låsene på s6 da???

bare spør for da vil jeg og kjøpe slik til s4 min

jepp, jeg monterte cobra alarm kun for å få fjernstyring på sentrallås på en C4 jeg hadde for en del år siden....

en kobler enkelt og greitt et par kabler (ligger under baksete på venstre side) til vacuumpumpa som trigger låsing eller åpning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nøkkel med IR sender til bilen no, går det ann å få tak i den originale fjernstyringa nokon plass eller billigere å berre installere Waeco sitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet alternativ, er å undersøke litt om vakuumpumpen som sitter under baksetet, står det f.eks 8LO 862 257 på pumpen skal den ha RF (står sikkert frekvens der også, sannsynligvis 433,92MHZ), evt du kan sjekke adresse 35 via vag-com. Har du slik pumpe, kan du kjøpe originale nøkler, evt bygge om en flip-nøkkel ;)

Om du ikke skulle ha slik pumpe, og har lyst å få til org nøkkel med fjernkontroll, går det an å bygge om i de fleste tilfeller, ligger mye info om det rundt om på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nøkkel med IR sender til bilen no, går det ann å få tak i den originale fjernstyringa nokon plass eller billigere å berre installere Waeco sitt?

Har du IR må du mest sannsynlig bytte til en vacuumpumpe med RF (rimelig sikker på at det ikke finnes pumper med begge deler)

Edit:

Gikk litt fort i svingen der, jeg satt og tenkte på RF, og tenkte automatisk at det var det du ville ha :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sånt kit liggende (universalt med remote), så jeg lurer på hvordan jeg skal koble på ledningene inn på vakum pumpa? Hvilke ledninger trigger åpning og lukking ? Har prøvd med sånn måleinstrument men klarer ikke bli klok på dette.. Regner med det skal være rimelig enkelt dette her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt mekonomen på saken, se om de finner ut noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har startsperre på min bil, da vil det vell ikke virke med ny nøkkel?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den lett å montere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp montert denne som er linket lenger opp her:) Var enkel å montere:) Kan skrive opp hva som må gjøres om ønskelig:)

Edit:

Guide til enkel montering:)

Rød og gul/sort på fjernstyring kobles til rød i bil (+12V)

Sort og gul på fjernstyring kobles til jord i bil (-)

Sort/hvit og orange på fjernstyring kobles sammen.

Grønn/blå i bil klippes i to, enden fra pumpa kobles til hvit fra fjernstyring, andre enden kobles til orange/sort fra fjernstyring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært fin om du kunne det, tenker jeg legger inn en bestilling på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp montert denne som er linket lenger opp her:) Var enkel å montere:) Kan skrive opp hva som må gjøres om ønskelig:)

Edit:

Guide til enkel montering:)

Rød og gul/sort på fjernstyring kobles til rød i bil (+12V)

Sort og gul på fjernstyring kobles til jord i bil (-)

Sort/hvit og orange på fjernstyring kobles sammen.

Grønn/blå i bil klippes i to, enden fra pumpa kobles til hvit fra fjernstyring, andre enden kobles til orange/sort fra fjernstyring.

Settet fra Howdiaudi dette gjelder eller autoroyal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.