Nye/brukte 1,8T motordeler,034-deler,ny Turbosmart E-boost,stereo,ladetrykksmåler+++

Anbefalte innlegg

Selger følgende:

Phenolic spacer fra 034-motorsport (Big port - passer AEB manifolder). Ny og i originalinnpakning. 400,-

http://www.034motorsport.com/engine-components-18t-intake-manifold-spacer-18t-phenolic-p-764.html

034-motorsport justerbar bensintrykksregulator. Ny og i originalinnpakning. 650,-

http://www.034motorsport.com/fuel-injection-solutions-fuel-pressure-regulator-adjustable-stock-fitment-p-174.html

Tornado elektrisk radiatorvifte m/monteringssett. Fjern viften på motoren og reduser den roterende massen. Funker på samme måte som lettere pulleys. Ny og i original innpakning. 1000,-

Strammehjul til registerreim. Ny og i originalinnpakning. Kostet 1076,- hos Norsk Bildelsenter. Selges for 500,- Passer motorkodene AEB, APU, ANB, AJL, ADR, APT, ARG og AVV.

Toppakning til bl.a. AEB, ny og i originalinnpakning. 400,-

Toppbolter (Strekkbolter) 1,8T, nye og i originalinnpakning. 300,-

Stempelringsett 1,8T. Std størrelse. Til alle 4 sylindre. Nye og i originalinnpakning. 1300,-

Diverse andre pakninger/deler til 1,8T motor. Nytt: Kjøletempgiver, oljetrykkgiver, pakninger som ikke følger med i bunnsettet, o.l. Se bilde. Gi bud. Kan følge med dersom noen vil kjøpe alle motoroverhalingsdelene til pakkepris.

Pakninger til A4 1,8T fwd manuell girkasse. Både main shaft seal og 2x final drive seal. Nye i originalforpakninger. 100,-

Kenwood 6x9 3-veis høyttalere. Litt støvete på bildet pga lagring. Gode høyttalere. 400,-

Svært gode Rockford Fosgate 6x9 2-veis høyttalere. 800,-

Pioneer CD-spiller 250,-

3 x OEM resirkventiler. Alle fungerer som normalt. 50,- per stk 1 stk solgt

Velfungerende turbotrykksmåler som er helt svart når bakgrunnslyset ikke er slått på. 150,-

Låsekasse til venstre bakdør Audi A6 4b. Fungerer fint. 500,-

Flere bilder kan ordnes på forespørsel.

IMG_4205.jpg

IMG_4170.jpg

IMG_4200.jpg

IMG_4174.jpg

IMG_4175.jpg

IMG_4201.jpg

IMG_4217.jpg

IMG_4220.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Salgstråd oppdatert, noen nye deler lagt til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forresten også en intercooler fra en Saab 9.5 Aero liggende. Dette er en stor intercooler, som er veldig tynn(bygger lite ut) og dermed er lett å få plass til. Men i bredde/høyde er den like svær som en voksen radiator. Så det er en god og effektiv kjøler. Knapt vært brukt før den ble byttet ut på min brors Aero. Selges for 1500,-/bud. Skal prøve å få tatt et bilde av den en av dagene.

Dersom man kjøper flere ting samlet så lager jeg en pakkepris på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne

Kom evt med bud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du a-stolpe holder og til turbotrykk måleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har dessverre ikke A-stolpe-holder. Men måleren ligger her enda. Og den er std størrelse til holdere, 52mm.

AEB-blokken gis bort til førstemann som henter den, vil ha den ut av garasjen nå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de den typen som går opp til 2bar og ned igjenn når den får strøm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det husker jeg faktisk ikke. Da må jeg sjekke serienummeret på den og undersøke litt på nettet. Reiser vekk for helgen etter jobb idag, men skal sjekke når jeg er tilbake.

Hvis du vil ha noe virkelig gromt, har jeg jo den Turbosmart E-boost'en. Den fungerer som turbotrykksmåler også (Kan vise i både psi, kpa og bar), men har et hav av andre finesser i tillegg. (Man bygger raskere turbotrykk, egen funksjon som forhindrer overtrykk, man kan velge forskjellig ladetrykk for forskjellige gir, man kan skifte mellom tre ulike egendefinerte ladetrykksinstillinger vha et tastetrykk, den lagrer høyeste oppnådde ladetrykk så man kan sjekke i etterkant, man kan programere så det kommer en alarm på ved et ønsket ladetrykk, etc)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hva det vil koste å sende blokka i posten? Kunne trenge ei ekstra blokk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er vekten på en tom blokk da? Posten har vel grense på 35kg.

Tipset må være å levere den på Bring-terminalen på kaia i Bergen, og så henter du den på Nøstestranda Ole-André.

Da tipper jeg at dere får den sendt over for 500kr inkl mva eller rundt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei tom blokk trur jeg ligger under 35kg, men skal ikke si sikkert, men ville tippe frakt på noe rundt den prisen du snakker om ja. Frakt i norge er litt dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal blokken sendes, vil jeg ha litt penger for den pga alt styret med det. Så da blir det 400,- som det står + frakt. Dersom noen er interessert kan jeg få veid den. Veier den 35kg eller mindre, får man sendt den for 350,- med posten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Kom med bud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500 inkl. frakt for bensintrykksregulatoren? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kjøper på denne, venter bare på betaling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen.

Bensintrykksregulator fortsatt til salgs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd oppdatert, fjernet alt som er solgt. Resten er fortsatt til salgs. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpetibump. Ingen som har behov for noe av dette altså??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Catch-tank solgt.

Lagt til etter 2 dager 11 timer:

Komplett topp-pakningssett til AEB-topp solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Resten ligger her fortsatt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du enda boostkontrolern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.