#1 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skal legge opp telefon funksjoner og Ryggekamera i bilen min. Men jeg mangler ett sted med lys og litt varme helst. Noen som kunne tenke seg å hjelpe evt har ett sted jeg kan stå? Er snakk om en 2-3timer. Kablene burde gå rimelig kjapt å trekke. Er bare tilkoblingen i sikringsboksen som kan ta litt tid. Men har en god detaljert guide på hvordan man gjør dette Verktøy har jeg selv. Tenker å begynne på denne jobben innen 1 uke ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2011 Rema 1000 parkeringen i Lillestrøm? Hvis ikke skal jeg skru på jobben i morgen.. stort varmt lager/verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2011 Rema 1000 parkeringen i Lillestrøm? Hvis ikke skal jeg skru på jobben i morgen.. stort varmt lager/verksted. Hehe tar ikke å demonterer alt av interiør i rema 1000 sitt parkeringshus Har ikke lyst å låne bort litt plass evt i morgen da? Trekkingen av kablene burde ikke ta altfor lang tid, og det som da evt står igjen er koblingen, men det går an å gjøres uten garasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...