#1 Skrevet Mars 6, 2005 hva er disse to komponentene å hva gjør di? er en 3B motor.. på nederste bile er det den som har med veivhusventilasjonen å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2005 dette må vel være enkelt for storskruerne på øverste bilde er jeg ute etter den blå saken. å på nederste den svarte runde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2005 Litt off-topic: Kjøp deg et ordentlig hiddensprut m en gang, så kan du ta bort alt det skrotet der og bare lage deg en fin oil-catch-tank. Ferdig m det. Ryddig og pent blir det også. Beklager at jeg ikke kan svare ordentlig på spm ditt men den nederste er i hvertfall til ånding/veivhusventilasjon. Fint å se at du har fått tak i turbomotor til bilen din!! Keep up the good work!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2005 hiddensprut er sikkert fint det men man trenger vel ikke det for å bygge separat veivhusventelasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2005 Den nederste kjente jeg igjen ja, men den øverste, hvor sitter den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2005 hiddensprut er sikkert fint det men man trenger vel ikke det for å bygge separat veivhusventelasjon. Hehe, visste det kom til å bli klønete formulert så "tidlig" på morran. Det var vel mer m tanke på det 1. bildet, der hvor den greia m ledning var. Ellers er jeg helt enig, hiddensprut er ikke et must for separat veivhusventilasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2005 hehe tenkte nok at det var en liten morgen feil som var ute å gikk se;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2005 den blå sitter i bakkant av motoren.. den står ihvertfall i forbindelse med utluftinga på toppen.. åsså går det en 2 polt kontakt på den.. lurer på om jeg kan fjerne disse to komponentene å kjøre utluftinga fra veivhuset og toppen sammen gjennom catchtank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2005 Den nederste er en enveis ventil. Den øverste er en magnetventil som styrer hvor mye av oljeluftingen som skal passere gjennom og dit slangen går Som nevnt, skaff deg oilcatch. Så kan du bare skrote alt rotet der... (*mimre om 200'en og banning baki det trange hølet de slangene der lå*) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2005 takk kay.. var det som var planen.. har fådd catchtank.. måtte bare høre om jeg kunne fjerne det.. for i mine øyne så det ut som drit har motoren på europalle så å fjærne slanger er fort gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...