Anbefalte innlegg

Den reklamen var konge! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk reklame. Og 5,1 mill. visninger på Youtube på 2 dager er bra for en bilreklame...

Har sett reklamen flere ganger nå, og ungen som spiller synes jeg gjør det veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel slutten egentlig. 2012 Passat til 115.000.:)

Fabian

Med hvilken motor er det? Vanligste motoren i Passat i USA nå for tiden er vek 2.0TFSI 200hk... :-\ Mener det var rundt 25 000 USD med 2.0TFSI m/DSG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye finere enn den europeiske Passaten (som ikke er stygg den heller)

Med hvilken motor er det? Vanligste motoren i Passat i USA nå for tiden er vek 2.0TFSI 200hk... :-\ Mener det var rundt 25 000 USD med 2.0TFSI m/DSG.

Basismotoren i USA blir 2.5 FSI (rekkefemmer) på 170 hk, med 3.6 VR6 og 2.0TDI som alternativer, i følge VWVortex.com. Det står ikke nevnt noe om 2.0TFSI.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, den var genial! Ser fint for meg min egen sønn i samme scenario.

Det er nesten så man skulle tro at ungen som spiller ikke visste hva som kom til å skje, spiller bra overrasket iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Basismotoren i USA blir 2.5 FSI (rekkefemmer) på 170 hk, med 3.6 VR6 og 2.0TDI som alternativer, i følge VWVortex.com. Det står ikke nevnt noe om 2.0TFSI.

Når jeg nå gikk inn på vw.com er det fortsatt pre-facelift som selges, og kunne nesten virke som den kun var tilgjengelig med 2.0TFSI-200 nå for tiden i hvert fall. Men det henger kanskje sammen med at denne versjonen er på vei ut da. Men uansett. Man får lyst å gråte av prisene. Selv den mest ribba Polo-en får man ikke til en slik pris her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten 13 mill. visninger på den offisielle videoen på VW-kanalen på Youtube - på fire dager. Kan vel si at noen hos reklamefilmbyrået bør ligge an til en bonus....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne ble vel vist i super bowl finalen, så tipper det er derfor den har så mange visninger nå.. er jo snart 19 mill :)

Kul reklame er det å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.