#1 Skrevet Februar 3, 2011 Hei Bildet er av injektoren på nr 1 på en '04 A4 1,8T. Burde det ikke være tørt her? Gjetter på at o-ringen på injektoren har tatt kvelden, noen som kan støtte opp eller avkrefte det? Har en motorvarslingslampe som er diagnosert til at sylinder 1 går magert, så regnestykket begynner å ta form. Såvidt jeg har skjønt er det to o-ringer pr injektor. Er det bare den nederste som da byttes på alle 4 når jeg har tatt ut railen? Kanskje litt usammenhengende her, men håper dere skjønner hva jeg mener. På forhånd takk for hjelp:) Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2011 Min hadde litt bensinsvetting rundt der også, men tror dette bygger seg opp over tid uten å gå så veldig utover ytelsen. Du kan jo alltids kjøpe deg nye oringer og bytte de, men vær forsiktig så du ikke søler noe av denne guffa inn i innsuget når du holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2011 Blir nok litt rensing før jeg peller det av ja... I.o.m at jeg har feilkode på blanding på den sylinderen så tipper jeg at jeg bytter for ordens skyld... Det burde vel holde å bytte de nedre, da jeg ikke tar ut injektoren av railen.(?) Hvis man får kjøpt de enkeltvis da og ikke i sett. Om det hadde vært noe galt med selve injektoren hadde jeg vel fått feilmelding på det og ikke blanding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2011 Kan godt være noe feil på injektoren uten at du får feilmelding på det jo! Trenger ikke ta de utav railen nei, og det er en fordel siden du da slipper å blø av trykket i railen. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...