#1 Skrevet Februar 3, 2011 Hei Har hatt bilen inne på et bilradio/varme-verksted i dag for å få ettermontert fjernstyring til Webastoen. De slet visst med programeringen, så jeg må komme tilbake i morgen slik at de får gjort seg ferdige.. Da jeg skulle kjøre derfra oppdaget jeg at varsellampa for kjølevannet lyste. Ringte dem med en gang, å da hørte jeg teknikern i bakgrunnen bare ropte "den lyste da vi kjørte bilen inn hit". Tull tenkte jeg, men jeg tenkte jo at det er jo TEORETISK mulig at jeg har blitt fri for kjøleveske etter jeg leverte bilen. Åpna pansret nå i stad, og ser at ledninga til kjølevesketanken var dratt ut og ikke satt på plass, problem solved. Med andre ord, den lyste IKKE da de kjørte bilen inn der... Anyways, varmeanlegget fungerer heller ikke nå.. De fleste knapper og slikt fungerer, men det blåser ikke varmt, noe som er litt kjedelig med tanke på at det er noe kjølig ute.. Er dette en feil jeg må regne med når de har montert inn et slikt kit, men ikke fått koda det ferdig? Noen som vet hvordan slikt kodes? Forstod det slik at det hadde ikke noe med VAG-COM eller lignende å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2011 Dumt spm; men du har fylt opp igjen med kjølevæske? Det kan og være luft i varmeapparatregisteret om den var veldig tom for kjølevæske som kan fikses med lufting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2011 Dumt spm; men du har fylt opp igjen med kjølevæske? Det kan og være luft i varmeapparatregisteret om den var veldig tom for kjølevæske som kan fikses med lufting. ledninga som var løs....ikke at han var tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2011 Ledninga ja... Se sånn kan det gå når man leser for fort:-P Bare glem at jeg sa noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2011 Hehe Nei blir spennende i morgen å se hva de klarer å ordne opp i Jeg bare lukter litt ansvarsfraskrivelse allerede nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2011 For å gi en tilbakemelding her på hvordan det gikk: Kom tilbake på denne bilradiobutikken i går for å hente bilen, igjen. De kunne da meddele at vannpumpa til Webastoen var gåen, så ingenting av det de har montert vil fungere før jeg får byttet den. De prøvde å skaffe ny vannpumpe, men forgjeves. Snakket med Møller, og de trodde ikke de kunne levere før i APRIL.. Helt utrolig.. Greit nok.. Kjørte tur/retur Nesodden i går, og merka en litt pussig lyd i alle dumper, kom fra pansret et sted. Så i dag skulle jeg sjekke ut det. Viser seg at denne gangen har de klart å glemme å sette på lokket til kjøleveska...! Dette er samme gjengen som sist gang glemte å sette inn kabelen til kjølevesketanken.. Ingen av delene er spesielt farlig akkurat, men det vitner om ekstrem sløvskap i mine øyne. Og jeg tenker på hvordan resten av monteringen er utført..... Huff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2011 For å gi en tilbakemelding her på hvordan det gikk:Kom tilbake på denne bilradiobutikken i går for å hente bilen, igjen. De kunne da meddele at vannpumpa til Webastoen var gåen, så ingenting av det de har montert vil fungere før jeg får byttet den. De prøvde å skaffe ny vannpumpe, men forgjeves. Snakket med Møller, og de trodde ikke de kunne levere før i APRIL.. Helt utrolig.. Greit nok.. Kjørte tur/retur Nesodden i går, og merka en litt pussig lyd i alle dumper, kom fra pansret et sted. Så i dag skulle jeg sjekke ut det. Viser seg at denne gangen har de klart å glemme å sette på lokket til kjøleveska...! Dette er samme gjengen som sist gang glemte å sette inn kabelen til kjølevesketanken.. Ingen av delene er spesielt farlig akkurat, men det vitner om ekstrem sløvskap i mine øyne. Og jeg tenker på hvordan resten av monteringen er utført..... Huff.. No offence... men bør ikke folk som monterer bilradio montere akkurat... bilradio? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2011 Begynner virkelig å føle litt på den du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...