#1 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Har en golf 1.9 tdi 4motion 99 modell manuell girkasse. Og høyre drivaksel har tatt kvelden. Men jeg lurer på om det er noen her som vet den TOTALE lengden på drivakselen høyre side foran? Skal bestille fra Autoparts.no og de sliter med å finne ut hvilken jeg skal ha =/ Kan 655mm i lengde stemme? Jeg har ikke fått tatt ut den gamle og målt selv så håper kanskje noen her vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 655mm høres jo ut som hele drivakslingen i mine ører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 Ja, stemmer.. Drivakselen på høyreside foran Er dette riktig lengde? Får så sykt mange forskjellige størrelser av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 får ikke opp noe lengde i etka desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2011 får ikke opp noe lengde i etka desverre Åssen finner jeg den riktige da? Møller vil ikke hjelpe meg noe særlig ned info om det heller så aner ikke hva jeg skal gjøre da Koster 7000 hos møller og den har jeg ikke råd til nå desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2011 Ingen som vet lengden på drivakselen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...