Audi Coupè Quattro 7A start problemer

Anbefalte innlegg

Da trenger jeg litt hjelp folkens, bilen er på verksted siden jeg ikke er noen mekaniker...

Problemet er da at bilen mangler gnist og følgende er byttet :

Coil

Fordeler

Døpunktføler

Bankeføler

Hallgiver

De har også testet om det kan være sånn at tenningslåsen ikke gir nok strøm til coilen, men det var i orden....Så det neste jeg/vi frykter er hjerna : dum :

Noen innspill på hva det kan være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig at tappen på svinghjulet som dødpunkt/turtalsføleren tar signalet fra knekker, er dette sjekket ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bensinpumpa? Om det er noe feil på timing eller svinghjulsfølere kutter den både gnist og bensinpunmpe. Sjekket regreim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig at tappen på svinghjulet som dødpunkt/turtalsføleren tar signalet fra knekker, er dette sjekket ?

Den tappen var visst hel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bensinpumpa? Om det er noe feil på timing eller svinghjulsfølere kutter den både gnist og bensinpunmpe. Sjekket regreim?

Bensinpumpa går, men regreim tror jeg ikke er sjekket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat samme problemet for en stund siden ved registerreim bytte + diverse... da hadde jeg greid å bytte om på kontakten til hallgiver å bankeføler, tror d var disse to... eller de 2 hvite kontaktene: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.