#126 Skrevet Mai 30, 2011 Gundersen, kollevold. men e vel ikkje krav te Fia hansker i år, Så hansker fra biltema i bomull/ull eller någe funker vel? Så verkstedhanskene mine funke kanskje? De me gummi på. Kan se for meg at de e greie å kjøre med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 30, 2011 Hmm, kan faktisk være enig i den..Nynnkjako edit: Vi passerer vel også dekkskift da? Så og si, 15min omvei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 30, 2011 Så verkstedhanskene mine funke kanskje? De me gummi på. Kan se for meg at de e greie å kjøre med! Har prøvd sånne, men ikke noe særlig å kjøre med når du blir svett i handflata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg vil dra 06.00, så rekker vi å stikke innom kollevold å handle kjøredresser 0600 e fine ti å kjøra på, det går mye fortare då enn hvis me kjøre 0630 eller seinare. Eg kjøre den veien kver dag Men e der nogen som har lyst på kartleser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 30, 2011 Jo fortere me komme oss av gårde, jo bedre syns nå eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 30, 2011 viste ikke at dere kjører så tidlig. Da er jeg ikke med på våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 30, 2011 viste ikke at dere kjører så tidlig. Da er jeg ikke med på våler. Seriøst? Men eg syns og det va litt drøyt tidlig me å begynne seks. Men hvis flertallet seie det så e eg me på det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg har jobb. Ikke tid før 16:00, så blir ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 30, 2011 Ahh. Vi hadde reist seinest 08.00 uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg har jobb. Ikke tid før 16:00, så blir ikke noe Du har jo også flexitid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 30, 2011 jobber i produksjonen, ikke noe fri på fredag. de vil helst at vi jobber torsdag og i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 30, 2011 jobber i produksjonen, ikke noe fri på fredag. de vil helst at vi jobber torsdag og i helga... Da jobber du torsdag og tar fri helga! Vi er i Larvik 16:30 hvis noen vil bli med videre derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har jobb. Ikke tid før 16:00, så blir ikke noe Kjør aleine da, tror ikke hele lokallaget venter på deg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mai 31, 2011 forventer ikke at noen venter på meg. mister uansett ikke mye uten bil for bane. bare dumt med det sosiale og alkoholen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mai 31, 2011 Ska nok alltids få til noe der ja! Takk Stian :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mai 31, 2011 Kjør over fjellet Søren. Så seint er det nok en del raskere den veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mai 31, 2011 Hmm, kan faktisk være enig i den..Nynnkjako edit: Vi passerer vel også dekkskift da? Er det krav om kjøre dress og hansker? Det ok for meg å kjøre 0600. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mai 31, 2011 er krav om hansker, men ikke kjøredress. Klærne må være av bomull eller lin, dvs ingen grilldress Anbefaler allikevel å handle kjøredress, blir påbudt senere. Også er det digg å ha når bilen brenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mai 31, 2011 er krav om hansker, men ikke kjøredress. Klærne må være av bomull eller lin, dvs ingen grilldress Anbefaler allikevel å handle kjøredress, blir påbudt senere. Også er det digg å ha når bilen brenner Sikkerhet er ikke noe å kødde med, har dere fått god pris der vi stopper? Hvis det er flere som kommer til å kjøpe kan vi forhandle... Hvordan gikk det med transporten på bilen din? Kikket på bildene som du la ut fra banekjøringen din, det så helt sinsykt ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mai 31, 2011 Hvis vi møter opp en god gjeng på kollevold på fredagen får vi garantert god pris Bilen er kommet til rette, får en til å plukke den opp imorgen slik at den står klar til fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mai 31, 2011 Sjekket sidene til Kollevold, har jo kun 1 i str 54 ingen i 52. Så gidder ikke kjøre bort så tidlig om de ikke har inne, hvor ligger gundersen sånn i forhold til veien vi tar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mai 31, 2011 Rett ved motorveien ca 7,5minutter omvei , hvis vi er der før rushen starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mai 31, 2011 Ringer gundersen imorgen jeg å hører:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mai 31, 2011 Spør om de har strl min også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mai 31, 2011 xs har di ikke inne nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...