#176 Skrevet Juni 1, 2011 hehe, bare tatlesjuge å sykt klar for helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 1, 2011 Meg og... Tror denne helgå bli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 1, 2011 Kjøpt den ferdigchippa? Du e klar over at det e ein MSA12 hjerne? Hehe,jepp. Kun midlertidig til jeg får samla sammen alt til å få på vnt-turbo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 1, 2011 Jeg ender opp med å kjøre sjæl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 1, 2011 Eg må stå over får ikkje bytta vekk vakt på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 1, 2011 06.30 e ei fine tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 1, 2011 Då va eg kommt hjem fra garasjen. Har fullt på olja på girkassen å polert opp kantane på felgane Fekk og kjørt ein goe tur å sett at alt virke. I mårå bler dt bort te Kjell ein tur å få litt voks på ann så te kluge å kutta litt i hjulbuane bak Ellers, så e eg vel klar for ei goe helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 2, 2011 Hadde det våre en idè å hatt med walkitalki imårå i bilane ? Eg tar jaffal med min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 2, 2011 Eg tar me mine! har 2 stk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 2, 2011 Husk og varme kler! For 2 år siden så va der sykt kaldt på kvelden/natten. Meine og huska at der va frost den eine morgenen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg får ikke dratt før kl 8. Må vente til butikken åpner så jeg får henta gps forsterkeren min. Jeg kjører over fjellet så møtes vi i drammen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 2, 2011 Bra værutsikter, men noge kaldt på nåttå http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Våler/Braskereidfoss/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 2, 2011 meg og ein kompis blir me kolonnå bortover, men så ska me innom fredrikstad for å henta ein bil som bror hans ska ha, og så komme me diltane etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 2, 2011 Men ska me andre dra klokken 06.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 2, 2011 blir jo bare tull her nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 2, 2011 Me kjøre hall 7, har endra nok på avreise tidspunkt nå.. Nå e bilen pakka å klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 2, 2011 Meg å Finni har akkorat komt oss t Hamburg så me e og i ruta:) Vett isje heilt ennå om me tar ein båd eller kjøre om Sverige, men d ser me:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 5, 2011 Ja då va me vel alle hjemma igjen Takk for ein fine tur. E skikkelig glad for at golfen holdt heile turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 5, 2011 Takk for ein kanontur! Deiligt med dusj va d åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 5, 2011 Kanonkjekt med treff, men syntes vi kan satse på neste treff. Er liksom blitt så høyt nivå nå, røykmaskin, disco anlegg, stort telt og party klister. Vi kan vel ikke være dårligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 5, 2011 Ble det ingen pokaler denne veien? var kansje ingen så stilte ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 5, 2011 Stvg lokallag var hjemsyke og dro før utstillinga hadde starta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 5, 2011 Ikkje alle så hadde fri i mårå så då blei dt tidlig hjemreise i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 5, 2011 Det er en bakdel med å bu langt vekke fra treffa folk drar før utstillinga for å komme seg hjem til en fornuftig tid mens de som bur i nerheten av banen stikker av med pokalene og er hjemme til middag:p Håper dere har hatt en fin helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 5, 2011 Takk til dere alle for nok ett hyggelig treff! Sees til høsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...