#201 Skrevet Juni 6, 2011 "crap", så "nice" turen var! Takk people! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 6, 2011 Det er coolt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 6, 2011 Takk for en konge tur. Va ein fine tur hjem og i går! Satse på at alle e me i august og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 6, 2011 Kanon kjekt, men godt å komma seg hjem åg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 6, 2011 (endret) Tusen takk for en kanonbra tur folkens......Va dritrått øve fjellet på hjemturen og ! Lenge si audien har fått tynt seg så møye så ann gjør øve fjellet denne gongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 6, 2011 Kanonkjekt med treff, men syntes vi kan satse på neste treff. Er liksom blitt så høyt nivå nå, røykmaskin, disco anlegg, stort telt og party klister. Vi kan vel ikke være dårligere? Eg kjenne at eg må hiva meg på t Rudskogen.... Så kan me i vertfall få opp lokallagsbanneren (kremt kremt ... "vondt i samvittigheten") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 7, 2011 Eg kjenne at eg må hiva meg på t Rudskogen.... Så kan me i vertfall få opp lokallagsbanneren (kremt kremt ... "vondt i samvittigheten") Du så har den liggande Eirik ? Eg lurte fælt på keffer me isje hadde banner når me kom på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 7, 2011 Smidde du an i andre gire igjen? ;P Tusen takk for en kanonbra tur folkens......Va dritrått øve fjellet på hjemturen og !Lenge si audien har fått tynt seg så møye så ann gjør øve fjellet denne gongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 7, 2011 Smidde du an i andre gire igjen? ;P Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 8, 2011 En ting vi må bedre til neste gang er kjørebilder. Savnet finni hengendes ut vinduet med et digert speilrefleks på E6 i 100km/t fikk knippset et mens vi kjørte da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 8, 2011 jeg har noen bilder, men ikke tid/lyst akurat denne uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 8, 2011 jeg har noen bilder, men ikke tid/lyst akurat denne uka. hehe tar jo maks 10 min. Last dem opp på photobucket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 8, 2011 Slutt å lek så hard to get, søren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 8, 2011 var daarlig kvalitet, litt trist da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...