Delenummer søkes: vannpumpe for webasto Touran 2007

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som kan være behjelpelig med å skaffe delenr. til vannpumpen på webastoen i min bil? Min er visstnok gåen og må byttes.

Dette er det delenr jeg fikk av G Myhren, men tror det er noe tull med det:

1k0 965 561 D

Setter stor pris på hjelp her.. Møller klarer ikke å levere disse pumpene, så jeg må prøve å skaffe på annet vis.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke VAG sine delenr der dessverre...

Tenkte bare å få bekreftet delenr, slik at jeg kan bestille fra ebay eller no :)

Tipper jeg kan bruke denne:

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-8PA-2-0-Wasserpumpe-Zusatzwasserpumpe-561-D-/370355273048?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item563ae4fd58#ht_1418wt_905

Men setter pris på om noen kan bekrefte det for meg.. Vet ikke om delenr skal slutte på D, men i følge de som har sett vannpumpa mi, så står det visst D på den.. Men mulig jeg må skru opp i morgen å se selv, er bare litt jobb å komme til... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Hellanor. Dei er importør av Webasto no. Rimligere å handle der fra enn VW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat Vidar :) Snakka med dem, og de skulle ha 1700 pluss mva, mens møller skulle ha 700 inkl mva..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm jøss, sparte over 1000 kr når eg kjøpte vifta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Møller Kaldbakken nå, og de virka meget kompetent. De kunne opplyse om at det var to versjoner til Touran, kom an på hvilken motortype man har. Jeg skulle i allefall ha følgende: 7n0 965 561 og prisen ble 1790,- for denne. Men trolig ble jeg å få den på garantien, da de har byttet denne på så godt som alle Touraner hittil. :)

Men uansett, Møller var faktisk billigere enn Hellanor på denne, da de skulle ha omtrent samme, men pluss mva.

Leveringstidspunkt ble meget ymse da, han ante rett og slett ikke.. De hadde ordre fra desember som ikke var kommet inn enda :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse pumpene begynner å komme inn igjen nå..

Men hadde jo vært lettere å hjelpe deg i utgangspunktet om du la ut skiltnummer eller chassinummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff, det glemte jeg helt..: BD51879

Må gjerne skrike ut om noen klarer å skaffe asap.

Hørte forresten en Møller sa at Møller på Hamar hadde denne inne..?

Dritt å ha brukt over 12 000,- på å få montert noe som OVERHODET ikke fungerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på Møller hamar, på delelageret..

Vi hadde noen inne, men tror vi er tomme nå.

Kan jo gi deg en lyd om plutselig får de inn igjen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt nå, og kan ordne en pumpe til deg da jeg fikk en til overs her..

Send pm Asap om det er intr.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg det ordner seg nå..

Har bestilt opp alt av andre deler til webastoen også, brennkammer, temp sensor og pakninger, så da blir det bra uansett hva feilen er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette er samme pumpa som er på 04 touran 2.0Tdi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg det ordner seg nå..

Har bestilt opp alt av andre deler til webastoen også, brennkammer, temp sensor og pakninger, så da blir det bra uansett hva feilen er.

Genialt.. Tusen hjertelig!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette er samme pumpa som er på 04 touran 2.0Tdi?

Send pm med regnummer, så kan jeg sjekke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den guiden til bytte av vannpumpe var jo helt på trynet.......

Alt man trenger er å ta av dekslet rundt tåkelyset i fangern. Da kommer man lett til å får skrudd ut pumpa. 2 flattrekkere for å lirke ut kontakta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.