#1 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Ja da har ej fått mitt første problem etter en kjøretur i dag så parkerte ej bilen i garasjen da såg ej at det lak kjøleveske ned på gulvet.. tok av dekselet under motoren for å se om ej kunne se hvor det lak fra men kunne ikke se noe lekasje fra slangene men teita over alle slange klemmene for å være sikker, men trykkte litt på slangen å da kunne ej se litt bobling fra siden på radiatoren på plastikk dekselet som er på enden der,for meg så ser det ut som det er plastikken som har sprukket, men merklig der skal vere plastikk på enden? noen som har hatt samme problemer eller hørt om noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 Om det lekker der er det bare å skifte radiator. Da er det rett og slett sprekk i tanken/evnt i overgang mellom plasttank og radiator, og da er det bare å punge ut for en ny... Radiatorer med plasttank kan ikke bygges opp på nytt fordi plasttankene blir for sprø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Takker for svar så slipper ej å gruble så mye mer offf ditta høtes dyrt ut ja? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 Noen som vet hvor mye som må demonterast får å skifte den? mye arbeid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2011 Noen som vet hvor mye som må demonterast får å skifte den? mye arbeid? Antar det er omtrent tilsvarende som A6 4B, der må følgende gjøres: - av med fanger - av med klips på de to slangene og bankedem av (plasthylse tredd over plastrør med o-ring som tetter og holder igjen så det ikke er lett å trekke av med håndkraft. - av med AC kondenser og servooljekjøler i front - av med et par ledninger - løsne radiator og ta den av. - mulig noen av plastdekslene også må av. Hele jobben tar 1-3 timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2011 Antar det er omtrent tilsvarende som A6 4B, der må følgende gjøres:- av med fanger - av med klips på de to slangene og bankedem av (plasthylse tredd over plastrør med o-ring som tetter og holder igjen så det ikke er lett å trekke av med håndkraft. - av med AC kondenser og servooljekjøler i front - av med et par ledninger - løsne radiator og ta den av. - mulig noen av plastdekslene også må av. Hele jobben tar 1-3 timer. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2011 hmm venter fortsatt på telefon fra møller....Noen som har noen erfaringer med å ta seg en svipp tur til Sverige å få utført både service og reprasjoner på merke verksted noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...