#1 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Hei Fikk en 2'er på EU'en på madammen sin golf 4 idag. Er det mye pes å skifte selv? Trenger man presse eller noe annet spesial verktøy? Takk for svar:) Edit: Kjøpte komplette bærearmer av Frode Kristoffersen her på forumet, veldig enkelt og greit å skifte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 Trenger egentlig ikke noe spesialverktøy nei. Du banker den ut med hammer og dor.. Så presser du den inn med ei skrustikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 Må vell ikke nei, men er mye lettere med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2011 Okei, da går jeg løs på dette selv. Hver foring koster under 200 kr. Må hjulstilling taes etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2011 Må vell ikke nei, men er mye lettere med;) Alt er lettere med spesialverktøy/presse etc.. Men når man ikke har det bruker man det man har;) Men jeg har Okei, da går jeg løs på dette selv. Hver foring koster under 200 kr. Må hjulstilling taes etterpå? Egentlig ikke nødvendig, for den foringa har kun en "posisjon"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2011 Alt er lettere med spesialverktøy/presse etc.. Men når man ikke har det bruker man det man har;) Men jeg har Egentlig ikke nødvendig, for den foringa har kun en "posisjon"... Okei, da så. Har lite lyst til å skeivslite sommerdekkene(225/45-17) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...