#1 Skrevet Februar 4, 2011 På min Audi A4, 1.9 TDI så har jeg en skarp, og høyfrekvens lyd da jeg står på tomgang. Lurer på om det kan være lager eller noe? Kan legge til at driv reima/viftereima hadde delt seg på langs i høst. Den lagde også "svoshe" lyder. Da ble kun drivreima og AC reima byttet. Men har hørt i ettertid at strammehjulet kan få reima til å dele seg på lang. Noen som har noe smart å komme med? Strammehjulet ble ikke byttet da jeg tok reimene. Dumt? ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 samme lyden jeg og hørt det kunne verr reimhjule så holder på å gå kjekt når reg reim er byttet for 1 år si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 Ja, fikk høre at det er et av de hjulene som har/begynner å ta kvelden. Dritt å demontere hele fronten igjen da.. Men nå vet jeg iallefall hvordan jeg tar ut fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2011 når jeg la litt press framme på motoren slutten lyden å har ikke komt tilbake enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...