#1 Skrevet Februar 4, 2011 Jeg må ha ny vacumpumpe, da min er ødelagt (BOMBE!). Men er litt usikker på hvilke(n) som passer. Er det sånn at pumpa passer så lenge det er fra en PD motor? Er det forresten normalt at disse går i stykker? Er da snakk om vacumnippelen som er helt løs. På forhånd takk! - Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 Biltype, motor og årsmodell er lurt å oppgi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 VW Passat 1.9TDI 2002 modell (signatur for de som ikke skjønte det ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 (signatur for de som ikke skjønte det ) Hehe, det er jo også de som ikke ser signaturen...... Jeg håper du får hjelp, samtidig tenker jeg litt lengre enn som så. Det kan jo hende at du skal skifte bil, og etterhvert endrer signatur. En tråd som mangler disse elementære hidden blir da verdiløs for andre i samme situasjon som søker og finner tråden. Poenget med et forum er jo også at det skal være en stor kilde til informasjon for andre personer i ettertid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...