#1 Skrevet Februar 5, 2011 Har en a4. 1.8tq 99' med sliten.clutch. Hvor stor jobb? Og ev. Pris på verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2011 jeg gjorde det på min, men da var jeg også ut me motoren da=) tror du skal klare det ganske greit med å ta ut girkasse. å da gjør du det på en dag. MYYYE billigere enn å sette den inn på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2011 Brukte en helg på å skifte clutch på min =P. Nå er ikke jeg den som stresser men. Ikke noe spesielt vansklig sånn sett, er jo bare skruing men greit å ha løftebukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2011 Quattro kassa veier litt, så dersom man ikke har løftebukk og girkassejekk bør man være 2-3 stykker når den skal ut og inn. Hvertfall inn igjen. Bytt simringen til veiva når du først har av kassa så du slipper ut med den igjen om den skulle bli dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2011 2,5-3 timers jobb om man veit hva man driver med. Kassen veier litt men det går helt fint med 2 personer om man ikke har girkasse jekk, har man det så går det fint med 1 person. Om man har bukk da. Man bytter fint 2 sånne clutcher på en arbeidsdag på 7,5t på merkeverksted i allefall. OM man ikke har 10 tommeltotter da og har valgt feil yrke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...