2 Spørsmål om Audi A6 99mod: luftbelg & drivledd

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har to spørsmål som jeg trenger deres hjelp med :D

Jeg har en Audi A6 Avant 2,5 TDI automatgir quattro 99modell.

På denne er det montert luftdempere bak.

På venstre side har det blitt lekkasje i luftbelgen, så jeg må skaffe meg en ny!

det jeg lurer på er: Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i en slik belg?

har sjekket rundt på nettet, men finner bare belger som passer til allroad utgaven :(

var oppom delelageret til Møller her i byen, og han som jobbet der sjekket opp og

sa at det ville koste meg 12000 om de skaffet for meg. Har veldig liten tro på at

det ikke finnes billigere tilbud, så derfor spør jeg dere :)

Spørsmål 2: Montering av Ytre drivakselledd, venstre side.

Jeg har òg et ødelagt drivledd som må byttes, og lurte på om dere har noen tegninger/illustrasjoner/guider på hvordan jobben gjøres?

På forhånd takk!

-Jostein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt sett så finner du en del kvalitetstråder her: http://forum.vwaudi-club.no/forumdisplay.php?f=165

Blant annet finner du tråd om skifte hjullager på tilsvarende forstilling, mulig den er dekkende for drivleddet.

Se også tråden om utenlandske DIY, den er fullspekket av gode guider så jeg vil nesten tro du finner noe der.

Se samletråden om luftfjæring Allroad og hør med forandlere som er nevnt i den tråden om de også kan skaffe til A6. Sikker på at de ikke er like?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se samletråden om luftfjæring Allroad og hør med forandlere som er nevnt i den tråden om de også kan skaffe til A6. Sikker på at de ikke er like?

Ifølge en kompis som jobber på møller, så ville ikke allroad-belgene passe på bilen min, men sikker er jeg ikke :P

Fikk derimot svar fra en tysker som selger forskjellige luft-utstyr på ebay nå;

"Look at the VIN of Your car. It has to be WAUZZZ...4B... "4B" is the only criterion to make sure the air bag fits."

Ifølge han så vil de isåfall passe, men om han har rett er en annen sak x)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.