#1 Skrevet Februar 5, 2011 Jeg har feilmelding på EGR på min Touran 1,6 FSI. Er det en enkel sak å bytte denne selv eller? Jeg tenker jo også at dersom den er konstant stengt så er jo det en bra ting - dersom den står konstant åpen så er det noe dritt. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2011 Vanlig feil, stort sett knekker drevet innvendig som justerer ventilen i EGR. Denne er simpel å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2011 Good! Takk skal du ha. Da får jeg leite fram et delenummer. Finnes det en online delekatalog et sted. Web ETKA eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2011 Det gjør det, flere her inne med delekatalogen på sin pc, men om du da får nyeste utgaver veit jeg ikke. tar typ 5 min å ringe vw å sjekke pris/delenr da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...