#1 Skrevet Mars 7, 2005 Takker og bukker for uvurdelig hjelp Tor Olav, til og med på en søndag Blir vel nesten som Ghostbusters sangen detta: "Who you gonna call" Anbefaler sterkt å kontakte Salvesen om dere trenger hjelp med noe. Han vet og kan det han driver med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 Nok en gang må jeg takke for kjempehjelpen Tor Olav Bilen ble adskillig bedre å kjøre etter skift av foringer ja Som natt og dag vil jeg påstå... Og bilen min var rå med felga dine prøvemontert.... Her er bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 Nok en gang må jeg takke for kjempehjelpen Tor Olav Bilen ble adskillig bedre å kjøre etter skift av foringer ja Som natt og dag vil jeg påstå... Og bilen min var rå med felga dine prøvemontert.... Her er bilde Det så utrolig gromt ut med de felga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 Så bra ut det der:D Har selv bytta foringer hos Salvesen og er veldig fornøyd med det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Har bare en ting til å si. Tor Olav du er konge Du får nok mer å gjøre for både meg og andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 gøy og bli kalt konge da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2005 Slenger meg med i gjengen og anbefaler Tor Olav og Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2005 Får takke Tor Olav igjen her:D Stiller opp med sveisehjelp på korttid... Så nå har jeg ikke frieksos, men HELT rakt rør... Her er bilde av det som ble sveisa (fremste delen på den bøyedingsen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2005 Nå har eg fått fiksa bilen min hod Tor Olav, lakkert 50% av bilen, pluss skifta til MTM clutch, rask og rimelig! supert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...