Hvor får eg kjøp Foliatec Caliper lakk?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen butikker i Norge som selger Foliatec Brake Caliper Paint- Color Signal Red

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilextra fører caliper lakk eller mekonomen eller meca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov her i Trondheim selger visst dette...

 

(Så også at Biltema har begynt med små bokser med Brake Caliper Paint :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for rask respons kara:) men er FOLIATEC sin SIGNAL RØDE eg er ute etter;) eg finner desverre ikkje den på noen av dei sidene som dere tipset om:S

 

 

 

Torshov her i Trondheim selger visst dette...

 

(Så også at Biltema har begynt med små bokser med Brake Caliper Paint :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kan skaffe den.

 

Japp, det kan jeg. Kan ha det her om en uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det kitet eg tenker på ikkje lakkboks!

 

her er Link til det kittet: http://www.foliatecshop.co.uk/shop/foliatec-brake-caliper-paint-p-80.html

 

Hva er prisen din på det?

 

Saken er at eg har 1 kitt her i dag av eit eller anna merke (huska ikkje ha det hette) men er redd det ikkje er så rødt som eg ønsker, da den fare lappen på utsiden av boksen viste meir enn brun/rød farge! men eg skal få tatt av lokket på det i morgen å sjekket den rødfargen. men Signal Rød skal hvertfall være rød nok vil eg tro;)!!

 

Det skulle vel holde med 1sett på 4stk kaliper? tenker å demontere og lakke heile kaliper`n

 

 

 

Tror jeg kan skaffe den.

 

Japp, det kan jeg. Kan ha det her om en uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det kitet eg tenker på ikkje lakkboks!

 

her er Link til det kittet: http://www.foliatecshop.co.uk/shop/foliatec-brake-caliper-paint-p-80.html

 

Hva er prisen din på det?

 

Saken er at eg har 1 kitt her i dag av eit eller anna merke (huska ikkje ha det hette) men er redd det ikkje er så rødt som eg ønsker, da den fare lappen på utsiden av boksen viste meir enn brun/rød farge! men eg skal få tatt av lokket på det i morgen å sjekket den rødfargen. men Signal Rød skal hvertfall være rød nok vil eg tro;)!!

 

Det skulle vel holde med 1sett på 4stk kaliper? tenker å demontere og lakke heile kaliper`n

 

Tipper rundt 300,- for en boks.

Bør holde med en boks til kalipper ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du seier boks så håper eg du meiner det kittet eg snakker om, der ein pensler det på!!

 

Eg kom på hva det settet eg har fra før heite: Motip Kaliperlakk-sett farge: Rød.

 

Eg gjer deg ein lyd i morgen kveld når eg kommer heim om du skal få tak i det eller om eg går for det som eg har!

 

 

Tipper rundt 300,- for en boks.

Bør holde med en boks til kalipper ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du seier boks så håper eg du meiner det kittet eg snakker om, der ein pensler det på!!

 

Eg kom på hva det settet eg har fra før heite: Motip Kaliperlakk-sett farge: Rød.

 

Eg gjer deg ein lyd i morgen kveld når eg kommer heim om du skal få tak i det eller om eg går for det som eg har!

 

Skal ta opp noen slike uansett tror jeg å legge i webshoppen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker motorshop var vel største forhandleren av Folia tec før iallefall. Du kan jo høre med de om de har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.