#1 Skrevet Februar 5, 2011 Hei! kom over denne på nettet, var jo forbausende rimelig. Er det noen som har kjennskap til hvordan passform og finish er? Vil det se originalt ut?? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24768562 mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2011 VIl hvertfall ikke se originalt ut. Fangeren bygger bla. feil vei på midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2011 nedre del er jo ikke så dyr orginalt så ville heller vurdert det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2011 har tenkt på å kjøpe bare nedre del, men har lest litt forskjellig for hva man må gjøre for å tilpasse og få et bra resultat. Det enkelste hadde vært å bytte hele, men jeg synes bare det er for dyrt Derfor ser jeg litt rundt omkring etter gode alternativer, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel originalt tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...