Sveising av downpipe i Follo-området

Anbefalte innlegg

Heisann Follo-inger (?) :) Jeg lurte på om det er noen som er villig til å ta på seg en sveisejobb av en downpipe på Golfen min. Innebærer enten å ta av originale festet på turboen og kappe og sveise på 2.5" rør eller ta av den anerkjente "toilet-bowl" delen som sitter festet med C-clips og kappe og sveise på 2.5" rør.

Jeg er fra Svartskog, men møter villig opp nesten hvor som helst bare prisen er riktig. Jeg kan skilte med at jeg er fryktelig glad i VW og at jeg er hyggelig, pratsom og villig til å lære.

Hvis denne ligger plassert feil, så får den bli flyttet.

Mvh,

Fredrik Sletten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må du sveise det på bilen, eller kan du plukke det av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må nok plukkes av. Kan nok bli noe komplisert å sveise det mens det sitter på bilen. :P Det jeg tenkte var bare å få noen til å sveise downpipe i 2.5", så kan jeg ta resten med deler fra Biltema. Eller bør hele systemet sveises sammen? :rolleye:

Her ser du hvordan er fyr gjorde det: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4301423

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg? :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.