#1 Skrevet Februar 6, 2011 (endret) Hei! Klarte selvfølgelig å kjøre av veien å pungtere det ene dekket mitt idag.. Skal på sjøen nå om 3dager, og har ikke råd å kjøpe helt nye dekk på bilen bare for 3dager med slaps og 1mnd parkering... Noen som har 4 felger med dekk tilsalgs for en billig penge? Boltsirkel er 5*112, Et er vell 45 tror jeg.. Kan godt være slitt, bare de holder luft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2011 Hei!Klarte selvfølgelig å kjøre av veien å pungtere det ene dekket mitt idag.. Skal på sjøen nå om 3dager, og har ikke råd å kjøpe helt nye dekk på bilen bare for 3dager med slaps og 1mnd parkering... Noen som har 4 felger med dekk tilsalgs for en billig penge? Boltsirkel er 5*112, Et er vell 45 tror jeg.. Kan godt være slitt, bare de holder luft.. He 3 sett me vinterdekk.. 93253554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Da var hjul kjøpt med Rolf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2011 å bil å hjul kjøpt av vegard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...