#1 Skrevet Mars 7, 2005 Ja hva syns dere, litt usikker jeg...., noen som vet av alternativ bakfanger til S2 coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2005 Sorry ass...men den var ikke noe for min smak ass...!!! Da er org.fangeren mye penere...bare lakke den helt ned blir det som en ny bil...bakfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2005 Må bare presisere at det ikke er min fanger da.....! Fannt denne bilen på Autodb.no Flere meninger? Bilder av andre "typer" mottas med takk.... Finner jeg ikke noeTØFFT, lakkerer jeg bare org helt ned, mye "overstyla" biler der ute...som ikke blir fint ja.... Men vet ikke helt med denne på bildet, må svelge den først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2005 Absolutt ikke pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2005 not approved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2005 Den ble litt drøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...