#1 Skrevet Februar 6, 2011 (endret) hvor /hvem kan hjelpe meg å borre/ skru sammen motoren min ?? hvem bruker dere ? er det noen i her i Hordaland til en fair pris ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2011 polly eller børge bør vel kanskje kunne hjelpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2011 hvor /hvem kan hjelpe meg å borre/ skru sammen motoren min ??hvem bruker dere ? er det noen i her i Hordaland til en FAIR PRIS Tror ikke du trenger tenke på noen av de,ikke av de rimeligste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2011 Auto 23 har eget motorverksted om jeg ikke tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2011 Auto 23 har eget motorverksted om jeg ikke tar feil. Tar godt betalt de og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2011 Kan hjelpe deg jeg Ikke med maskinering og borring og sånt, men kan hjelpe deg ellers Vi kan no snakkes til helgen når du kommer ut til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...