#1 Skrevet Februar 6, 2011 Turbo utvikling. Synes denne var fin nok til å gidde å poste den her. For folk som har inntresse av slik da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2011 Veldig interesant stoff dette her, for begge typer motorheads. Også mye historie her, som er morsomt å vite om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2011 Jeg fikk ikke sett de før de ble borte. Er det noen som har en annen link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2011 Jeg vil også se De er hvertfall fjernet fra vimeo, så spørs om de ligger noe annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2011 Jeg vil også se De er hvertfall fjernet fra vimeo, så spørs om de ligger noe annet sted. Her: http://www.f1archives.com/technical.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...