#26 Skrevet Februar 27, 2011 Hadde jo vært typisk min flaks det, om det blir 2.påskedag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg må snakke med møller å se hva dem sier, vi må bare ta en dato som passer oss og dem, 2 påskedag kunne jeg faktisk tenkt meg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 28, 2011 1. mai er Mjøsa Rundt dagen på MC, pleier å være med på denne turen, håper ikke treffet blir lagt da, samt det er er jo valdres treffet 30.april også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 28, 2011 Blir nok kanskje 2dag da? Er dette noe som er interessert i det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 28, 2011 Dere må bare bestemme en dato, det vil alltid være noen det ikke passer for, og de/vi vil alltid rope høyest og lage krøll. Sett en dag, så ser dere etterpå at det kunne vært smart å planlegge dette litt tidligere til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 28, 2011 Vi bestemmer oss ofte rundt nå om vi skal eller ikke, har vell smørja hatt siste helga i April så har ikke vært så mye behov for planlegging lenge før Jeg må snakke med møller først om dato tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 28, 2011 2.dag påske må vel være en fin dag? Mai blir for seint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 28, 2011 Skal prøve meg på den daton å høre hva dem sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 2, 2011 Skal prøve meg på den daton å høre hva dem sier. 2 dag påske burde jo være knall? For alle oss som er litt heldig stilte og har ferie hele påsken, og god til og pusse litt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 7, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208535 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...