Blir det vårmønstring på Hadeland i 2011?

Anbefalte innlegg

Hadde jo vært typisk min flaks det, om det blir 2.påskedag... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må snakke med møller å se hva dem sier, vi må bare ta en dato som passer oss og dem, 2 påskedag kunne jeg faktisk tenkt meg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. mai er Mjøsa Rundt dagen på MC, pleier å være med på denne turen, håper ikke treffet blir lagt da, samt det er er jo valdres treffet 30.april også :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok kanskje 2dag da? Er dette noe som er interessert i det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må bare bestemme en dato, det vil alltid være noen det ikke passer for, og de/vi vil alltid rope høyest og lage krøll.

Sett en dag, så ser dere etterpå at det kunne vært smart å planlegge dette litt tidligere til neste år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bestemmer oss ofte rundt nå om vi skal eller ikke, har vell smørja hatt siste helga i April så har ikke vært så mye behov for planlegging lenge før :) Jeg må snakke med møller først om dato tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.dag påske må vel være en fin dag? Mai blir for seint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve meg på den daton å høre hva dem sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve meg på den daton å høre hva dem sier.

 

2 dag påske burde jo være knall? For alle oss som er litt heldig stilte og har ferie hele påsken, og god til og pusse litt ?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.