#51 Skrevet Mars 6, 2011 måå det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 6, 2011 Var det du som sto der og skravla med Morten Bjørkevoll ja ? Jepp Men jeg hadde tydeligvis lagt igjen manerene mine hjemme, så jeg ble stående og skravle med Morten istedet for å ta en hilserunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 6, 2011 Jepp Men jeg hadde tydeligvis lagt igjen manerene mine hjemme, så jeg ble stående og skravle med Morten istedet for å ta en hilserunde Jeg lurte litt på hvem du var - for jeg kjente ikke igjen bilen, men regna med jeg kom til å finne det ut på treffet. Men så ble du jo ikke med Vi får hilse pent neste gang - hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 6, 2011 Ja det var da noen der i dag:) men ble litt kaldt fra gjøvik og hemmat når varmen slutta og virke i bilen:o Men har jeg fått igjen varmen igjen,men duringa fra audin sitter igjen litt i hodet mitt enda hehe:) Var en bra kveld: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 6, 2011 Haha - du får slå til på øreproppene neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 6, 2011 Ja hvis du har det neste gang å, så skal jeg slå til altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 6, 2011 takk for idag, var koselig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...