#1 Skrevet Mars 7, 2005 på passasjer siden under baksetet mitt er det en svart rund kontakt som står i en holder, den har to ledninger når man ser inni kontakten, men problemet er at det ikke står noe i motsatt ende av den, noen som vet hva det er????? ser ut som det er en tilsvarende på motsatt side også men der er det plugga i noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2005 tja ikke lett og si det sånn uten videre. Men om du leser av vag delenr på pluggen, kan en slå opp i akte og se hva som dukker opp! Kan vel høres ut som den er til abs, men jeg anntar at abs'n funker så da er ikke den om så er tilfellet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2005 no når du si d så! abs sensoren ligger i hanske rommet! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2005 Høres mistenkelig ut som pluggen til ABS-sensoren ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2005 Tør nesten banne på det ja. var denne plasssering på både på 90'n og 80 B4'n min. En på hver side under baksete, og de to framme på hver sin side ved demper tårn. Men så. om din abs funker så må det jo være noe annet...du kan uansett følge ledn. om den går til abs unit som vanligvis også ligger under baksete,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2005 men den fungere, men æ har abs sensoren ligganes i hanskerommet så regne med d stemme at d e den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2005 Hmmm, om du snapper et bilde. Så er det kanskje flere her som kan dra kjensel på denne! Men mener du at du har alle 4 sensor-pluggene i hanskerommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2005 har 1 i hanske rommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2005 Jeg var og så på den bilen når den var til salgs for 4-5 måneder siden, da virket ikke ABS`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2005 nei, funker ikke med ene sensoren i hanskerommet, men d rare er at den funker hver gang man slår av og på abs elelr av å på sperra. Forrige eier må ha vert en bra sløving på vedlikehold! men bila blei no billig da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2005 Forrige eier må ha vert en bra sløving på vedlikehold! men bila blei no billig da! Det håper jeg, for jeg reiste 100 mil tur retur for å se på den og kjøpte den ikke. Du har litt å finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2005 ja va 9 feilkoda å bare fuskinga! men no e den bra bortsett i fra tomgangen! mapa å flott no! han løyg så æ fikk igjen 5000 te mapping! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2005 Det at abs funker når du slår inn sperre, er vel at abs systemet da egentlig blir de-aktivert. Og når du da slår av igjen sperra blir abs akivert igjen, men vil de-aktivere seg etter litt pga feil (manglende sensor). Du får også opp hvilken sensor som er feil på om du tar en VAG-com sjekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2005 feilkode 51 står d i dasjen! Abs sensor høyre bak! skal skifte så fort jeg er ferdig med neste steg av trimminga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...