#1 Skrevet Februar 6, 2011 (endret) Hei! Jeg har trukket kabel for RVC kamera i bilen. Eneste som mangler å kobles er å ta ut en leder fra den besje CECM kontakten under ratt fra pin 28 og lodde på en ledning fra ledningsnettet beskrevet nedenfor fra kufatec PDF fila: Entnehmen Sie den 52-poligen Stecker C aus dem Bordnetzsteuergerät (Abb. 18). Verbinden Sie die Einzelleitung (Blau/ Rot) für das Rückfahrsignal zu PIN 28 (Abb. 20). (Löt-oder neue Crimpverbindung). Keine Quetschverbinder verwenden! Noen som har gjort dette før? Har ett verktøy jeg kan låne? Forslag til hvordan vw ellers setter to ledere i inngang 28? Får jeg den ut, er ikke lodding noe problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2011 Er det ikke litt enkelere å avisolere 5mm på ledninga å lodde deg innpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 Er det ikke litt enkelere å avisolere 5mm på ledninga å lodde deg innpå? Er så latterlig kort den kontakt ledningen at det blir sykt knot. Også blir det mer solid på denne måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...