skifte av xenon pærer, parklys og skiltlys

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her på forum som kan hjelpe meg med å skifte Xenon, park og skiltlys på min Audi A6 4f????

Jeg bor i Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv et innlegg under tråden "Skruhjelp i Oslo/Akershus" eller hva den nå heter.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Park og xenon er ganske enkle å skifte. Ta ut luftfilterboksen på høyre side, og servooljetanken på venstre, så kommer du greit til.

Bruk en lommelykt og ett speil, så tar du ut xenonpærene først, og skifter parklysene mens de er ute, bare ta tak i ledningene til parklyset, og dra de rett ut.

 

Skiltlys har jeg ikke byttet, men se om ikke det står noe i boka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltlys har jeg skiftet, det er jo en grei jobb. Men skruene er vinklet litt mot skiltet, så det er litt småknotete. I alle fall når skruene sitter godt og man ikke får skikkelig grep pga dustevinkelen på dusteskruene, som jeg erindrer de ble døpt mens jeg holdt på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for god veiledning skal prøve på å skifte dette, uten å ødelegge noe ;O)

Prøvde å skifte skilt lys forleden og som Henning skriver er vinklen ganke dustet, samt at skruene sitter ganske hardt. Prøve å få finne noen som kan hjelpe meg med dem eller finne en mindre skrutrekker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.