BBS*CH BLACK EDITION eller vanlige?

Anbefalte innlegg

Hvor/hvem selger disse felgene til min bil?

 

Hadde 10x19" tidligere med ET20 mener jeg. Nå ønsker jeg "bare" 9,5x19", og lurer på hvilke ET jeg skal ha nå.

 

Har dekk liggende, så det trengs ikke. Dekk størrelse = 265/30/19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke 10x19? dette er jo det ultimate på rs4. kjører du andre dim en 10x19 får du ikke den konkave felgen. robert drage her på forumet skaffer bbs til en fiiiiinnnnn pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke 10x19? dette er jo det ultimate på rs4. kjører du andre dim en 10x19 får du ikke den konkave felgen. robert drage her på forumet skaffer bbs til en fiiiiinnnnn pris

Ja, tror nok det blir 10" igjen da, må ha den konkave utgaven av den felgen!

Har vært i kontank med Robert nå, og det er visst ikke lett å få tak på den størrelse felg jeg ønsker: bh :

 

Får se, han skulle sjekke opp i noe ting, kanskje det vil gå: klø ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen bilder av de gamle felgene med klaring rundt bremse calipper? har lyst på samme felger, men usikker på om det går rundt 380mm MTM bremsene....hørt man må slipe av B7 RS4 calipperne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen bilder av de gamle felgene med klaring rundt bremse calipper? har lyst på samme felger, men usikker på om det går rundt 380mm MTM bremsene....hørt man må slipe av B7 RS4 calipperne.

Kanskje ikke dem beste bildene, men med mine bremser, så går det fint ann å ha 19"hjul på. MEN med dem orginale felgene, så måtte jeg slipe / file av litt på kantene på caliperen, ikke så mye men da.

 

Noen bilder, av gamle felgene, og dem orginale

 

Felgerogunderstell_165008_CIMG1277_resiz

 

Felgerogunderstell_165008_CIMG1276_resiz

 

Felgerogunderstell_164908_CIMG1275_resiz

 

Felgerogunderstell_162708_CIMG1260_resiz

 

Felgerogunderstell_162608_CIMG1259_resiz

 

Noen bilder av orginale felgene med bremse skiva inni felgen, bakfra

DSC02216_resize.jpg

 

DSC02215_resize.jpg

 

DSC02214_resize.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er de felgene 8,5x18?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her ser du hva som må slipes av b7 kalipperen vist du skal kjøre bbs ch 10x19

tn_DSC02927.JPG

tn_DSC02928.JPG

konkav bbs(10x19)

tn_Picture%20110_1.jpg

forskjell på 10x19 og 8,5x18

tn_et20_fra_siden_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker frode! har alltid lurt på hvor man egentlig måtte slipe...jeg trodde det var på toppen eller utsiden. MTM calipperen er samme enhet som brembo B7 RS4, og på MTM sitt 365mm kit, men den er spacet under en del for å gripe over 380mm.... da går det kanskje greitt av likevel uten å slipe :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende det går vist den er spacet litt ut ja. må vel slipe av en 3-4mm på b7 kaliperene men det er det jo ingen som ser når du tar litt svart lakk over og felgen ligger helt inntil kaliperen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende det går vist den er spacet litt ut ja. må vel slipe av en 3-4mm på b7 kaliperene men det er det jo ingen som ser når du tar litt svart lakk over og felgen ligger helt inntil kaliperen

 

tror 380mm kitter har 8mm spacer. kjenner det kribler etter å få alt klart til ringen nå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha 380mm skiver med B7 RS4/C5 RS6 caliper så må du vel ha minimum 19"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha 380mm skiver med B7 RS4/C5 RS6 caliper så må du vel ha minimum 19"?

 

ja, da er det minimum '19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, da er det minimum '19

 

Sikker på dette?

 

Har 365mm og RS6 calippere på min, på mine org 18'' vinterfelger ser det ut til å være mer enn god nok plass til de ekstra 7.5mm som 380mm skivene bygger... Lurte nemlig på å gå for JHM sine 380 skiver og shims nå som det nærmer seg bremsebytte;) Men dette avhenger jo klart og på felgtype, har man noen med kant på kan man vel fort glemme det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på dette?

 

Har 365mm og RS6 calippere på min, på mine org 18'' vinterfelger ser det ut til å være mer enn god nok plass til de ekstra 7.5mm som 380mm skivene bygger... Lurte nemlig på å gå for JHM sine 380 skiver og shims nå som det nærmer seg bremsebytte;) Men dette avhenger jo klart og på felgtype, har man noen med kant på kan man vel fort glemme det.

 

mulig du klarer å få '18 over...fikk bare høre fra MTM at det var minimum '19, men de snakket noe om avkjøling og luftstrømning rundt skive og calipper:p Jeg skal over på '19 på sommer uansett...får prøve etter bremsebyttet med en '18felg for å se hvordan det ligger an :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.