Bra bilverksted å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skal skifte reg. reim på passaten, noen som har ett bra bilverksted å anbefale? Sånn ca mellom Hamar og Elverum ett sted.

Ønsker stempel i serviceheftet, men trenger ikke være Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkevogn & Audi (Brumundal bil og karosseri eller noe i den duren) i dala har jeg bare bra erfaringer med (bare att dem er jævlig sløve med å ringe tilbake :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, takk, da skal jeg høre der. :)

Er det evt. noen andre plasser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Bil Hamar. Dyrt, men bra.

Folkevogn & Audi i br.dal - kjempebra slik jeg har opplevd de.

PS Auto midtstranda hamar - ikke å anbefale etter mine erfaringer. Hatt innbrudd i begge bilene jeg har hatt der mens de sto der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vang Auto har jeg hatt som fast kunde hver gang jeg har hatt bilen på verksted.

Folkevogn og Audi i Brumunddal skulle sende meg faktura. Det tok 1 til 2 måneder før jeg fikk den. Så de virker veldig sløve.

Så Vang Auto ville jeg gitt en stor tommel opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Vang Auto, og fornøyd med de. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Vang Auto, og fornøyd med de. :)

Godt å høre at flere er fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Bil Hamar. Dyrt, men bra.

for å være helt erlig så har ikke jeg mye bra erfaringer med di. har hatt firmabila der å di finner jo ikke ut en dritt. sender vi dem til elverum etter på så fikser di det. jeg ble å påkjørt her så møller fikk jobben med taksering av meg. å ble jeg heller ikke veldig fornøyd med. jeg sendte bilen min til skaus i brumunddal å det var ett helt annet kapittel. di var enig i att bilen skulle se minst like bra ut etter jeg var påkjørt som før. så di var enig med meg i å lakere hele fremfangeren og bytte lykta så det ikke blir sende ut som ett lappe teppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å være helt erlig så har ikke jeg mye bra erfaringer med di. har hatt firmabila der å di finner jo ikke ut en dritt. sender vi dem til elverum etter på så fikser di det. jeg ble å påkjørt her så møller fikk jobben med taksering av meg. å ble jeg heller ikke veldig fornøyd med. jeg sendte bilen min til skaus i brumunddal å det var ett helt annet kapittel. di var enig i att bilen skulle se minst like bra ut etter jeg var påkjørt som før. så di var enig med meg i å lakere hele fremfangeren og bytte lykta så det ikke blir sende ut som ett lappe teppe.

Skaugs du mener? Det er jo isåfalll veldig mye bedre.. : rolleyes

Det er vel forsikringa som bestemmer dette å ikke verkstedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.