#1 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Blir det treff i morgen? jeg er vertfall klar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2011 Rekner med du meiner 08.02.2011? Trenger skiltplater og merker om noen har liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 Rekner med du meiner 08.02.2011? Jepp, 08.02.11 meinte jeg ja.. hehe da har jeg rettet på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2011 Er på jobb til 9 i morgen så rekker det nok ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2011 Får se om jeg kan ta meg en tur fra Mongstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg kommer, med skiltplater og klistremerker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2011 regner med jeg dukker opp også, rett fra babysvømming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2011 regner med jeg dukker opp også, rett fra babysvømming Tar med VagCom jeg da, så får vi orden på Bose anlegget ditt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2011 Gull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2011 Hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2011 under nygårdsbroen kl. 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 8, 2011 Mulig jeg stiller og=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg ligger jo seff flat Stikker innom deg en dag jeg ole-jørgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2011 Eg solgte bilen idag, skal levere den imorgen - så kommer en siste gang med A5 cabrioen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2011 Oi, er klokka så masse alt. Best å hive seg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg ligger jo seff flat Stikker innom deg en dag jeg ole-jørgen.. Den e god:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...