#1 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Hei! Lurte på om noen har et svar på åssen denna A6`en er så lav? Har sjekka på justerbart senk te denna bilen, men den blir langt fra så lav som denne når det er skrudd i bånn. Har tenkt litt på at kanskje den har kortere fjærbein, eller kanskje det er quattro. Men veit ikke forskjellen på quattro fjærbeina og vanlig forhjulsdrift. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2011 Kappa fjærer ? Har klemt inn mine senkefjærer foran, blei brukbart lav. Ikke fult så lav som denne da jeg enda vil ha "spenn" i fjæra når bilen er i lufta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 skrudd i bånn pluss litt kapp vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2011 Hadde kappa fjærer på min, så den lå heilt i bånn på gjennomslagsgummin med null fjæring. Og den blei ikke så grusomt lav. Slo bare i stykker heile forstillinga. Så vurderte og kjøpe justerbart, men må vite hvor mye det kan senkes først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2011 Luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2011 Luft er nok tingen for de som vil gå lavt ja..... men er vel endel justerbare som går ned mot 75/80mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2011 Med luft er det vel nesten ubegrenset på hvor lav den blir. Snakka med en som har en 100 med fk highsport, og den var skrudd i bånn foran. BLei ikke så lav som jeg trudde. Var klaring mellom buen og dekket på bildet iallefall. GIdder bare ikke og kjøpe justertbart te 8k hvis det heller lønner seg og være idiot og kappe isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2011 kappe og varme... går fint og bøye om du varmer skikkelig slik at du får bøyd inn for tilpssning av skåla. Bare husk og la den nedkjøle sakte, eller blir det sprøtt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2011 kappe og varme... går fint og bøye om du varmer skikkelig slik at du får bøyd inn for tilpssning av skåla. Bare husk og la den nedkjøle sakte, eller blir det sprøtt!! Kappa over halve fjæra sist den var senket. også 40 fjærer bak. Blei bra da, men jævlig stiv foran. Da skal jeg prøve og varme, men åssen type stål er det? Sånn at jeg veit hvor mye varme di tåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2011 (endret) Med luft er det vel nesten ubegrenset på hvor lav den blir. Snakka med en som har en 100 med fk highsport, og den var skrudd i bånn foran. BLei ikke så lav som jeg trudde. Var klaring mellom buen og dekket på bildet iallefall. GIdder bare ikke og kjøpe justertbart te 8k hvis det heller lønner seg og være idiot og kappe isteden. Meg du har vært i kontakt med kansje ? Jeg kjører vertfall en 100 med FK Highsport Coilovers, justert nesten helt til bunns foran. På min bil går det ca. en pekefinger mellom skjermkanten å dekkflaten. Bilen er senka så lik som mulig bak og fremme, for å få rette stuket, men er mulig den er ørlite høyere bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2011 Senker man C4 så mye foran som på det øverste bildet er bilen helt ubrukelig med null fjæringsvei, null komfort og null veigrep. Så enkelt er det bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 10, 2011 Senker man C4 så mye foran som på det øverste bildet er bilen helt ubrukelig med null fjæringsvei, null komfort og null veigrep. Så enkelt er det bare.. Vil si meg ganske enig med deg der Eyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...