#1 Skrevet Februar 7, 2011 Skal ettermontere stabstag bak på min audi 100, og ser at det er samme staget på Audi 100, A6, S6P og V8. Nå er det riktignok en Typ44 jeg har, men det jeg lurer på: Hvor er stabstaget innfestet? lurer da både på hvor på broene, og hvor på traversen det er festet. Bilder hadde vært supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2011 Det er egen travers, og lagerhus til dette. I hvertfall på C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 Samme greiene på type 44, man må bruke travers fra bil med stabstag originalt, evt. mekke til noen fester på egen hånd. Festene ute på hjullagerhusene er bolt-on og sitter i samme greia som demperen, men selve festene i traversen er ikke der på biler uten stabstag bak originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2011 JEg har festbraketter så du kan få ettermontert.. Må bare lage festene på traversen selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2011 JEg har festbraketter så du kan få ettermontert.. Må bare lage festene på traversen selv.. PM sendt til deg Hva er forøvrig diameteren på dette stabstaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...