#1 Skrevet Februar 7, 2011 Hei. Har en 94 golf III 1.4 CL. Sliter med at coupevifta bare sviver på nivå 4 på bryteren. På nivå 1,2,3 er den helt død. Er det noen som kjenner til dette problemet på disse bilene, å kan si meg akkurat hva som må gjøres for å få vifta til å fungere på alle nivåene igjen ? Må jeg skifte hele viftemotoren, eller er det gjerne bare selve bryteren som du vrir på som er defekt å må skiftes ? Haster med å få svar ....TakkTakk. Hilsen Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2011 Defekt formotstand til vifta. sitter på viftehuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 Takk !!!! Hvordan er det å skifte formotanden da ?` Er dette en løs del som skrus av, og monteres på ny, på viftehuset ? Enkel å komme til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2011 om du titter opp i der vifta sitt, ser du formotstanden litt mer mot førersiden... liten 4kantet sak som er glidd inn i svarte luftførings røra ifra viftemotoren.....med to stikkere inn på mener jeg .. en 1 polet og en med noen fler på .. sitt ihverfall oppi der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...