#1 Skrevet Februar 7, 2011 Det ble litt for mye satsing på vintertreffet i helga, fikk kontra så det holdt i en av de siste svingene, og ødela frontfangerern på S4'n min. Er det noen som har en S4 fanger liggende? Eller en annen fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2011 Ingen som vil tjene noen kroner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2011 S4 støtfanger er en støtfanger mange er på jakt etter, er redd du skal lete lenge etter å finne en brukt en, så å kjøpe ny på møller er vel stort sett eneste mulighet.. Håper ikke du smekker på noe annet jall på en så fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2011 Edit : Delenummer: 8D0807103N GRU 5063,- inkl 10% VACN rabatt på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2011 Ja, det er ikke enkelt nei. Må vel bite i det sure eplet å kjøpe fra møller. Var så desperat at jeg kjøpte RS4 fanger, men med en gang jeg prøvemonterte så angret jeg meg, blir ikke fint i det heletatt. Så den skal selges NU! Men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2011 har en S4 fanger som trenger no sveisearbeid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...