#1 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Har en sveivemekanisme til takluke fra en audi 90 til overs. Den som sveiva er skrudd i. Selges 150,- inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Har en taklukemekanisme fra en audi 90 til overs. Selges 350,- inkl frakt Heisann jeg tar gjerne det til quattroen min mangler skinnene på siden trenger vel egentlig alt om du har inkl sveiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2011 Det er kunn den mekanismen som sveiva er skrudd i jeg har desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2011 Heisann jeg tar gjerne det til quattroen min mangler skinnene på siden trenger vel egentlig alt om du har inkl sveiv Det går ikke ant å sende PM til deg? Jeg her en delebil jeg hugger. Sjekk link i siganturen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2012 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2012 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...