#1 Skrevet Februar 7, 2011 Lurer på om noen her inne vet hvor man kan få ferdige pinstripings dekor til og legge på bil etc... er ikke lysten på og betale en lakkerer x-antall KR for slik jobb,så derfor tenkte jeg og sjekke mulighetene på ferdig lagde,til og klistre rett på bilen.med farger etc. type litt stor feks Noen som vet? finner bare linker til firma som selger tilbehør til slikt. Linker mottas med et stort legger ved bilde av hva jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2011 Fletens dekor lager alt på bestilling i størrelsen du ønsker.. Finn dekor du ønsker so skal eg få sjekka pris til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2011 Fletens dekor lager alt på bestilling i størrelsen du ønsker.. Finn dekor du ønsker so skal eg få sjekka pris til deg toppers.Hadde vært fint om du gidder sender deg en PM om litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2011 Null stress.. blir noken turer innom han denne og neste veke.. berre å gi en lyd de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...